4

äntligen är vår prinsessa frisk igen, tempade 36,7 imorse:) så imorrn ska hon få fara på sitt älskade dagis, vad hon har längtat dit, även fast hon haft 40 graders feber vill hon dit. jag ska passa på att göra klart skolan, sista veckan nu äntligen:) en sak har jag då lärt mig o det är att jag inte gillar samhällskunskap.

jobbade em på dagis idag, alltid lika roligt:) sen hem o kastade in tacopajen i ugnen, hade gjort iordning den innan jag gick:) annars har jag ätit idag så jag har ont i magen, hela förmiddagen är jag hungrig o äter äter äter sen får jag ont i magen. dumt men gör samma sak varje dag. kvällsprommis o det känns lite bättre iaf:)

bakade såna där sirapskakor idag också, så gott. speciellt då dom är nygjorda då vill man kunna äta upp allt:)

inskrivning på torsdag, är i vecka 17 tiden går bra fort ändå:) smäller bara till så är det vår o dags för bebis:) jag längtar!! jag tror det är en liten flicka igen, men har inget namn då, har bara pojknamn:)

fotboll på tv ikväll så jag ska nog ta mig en kopp te o hitta mig nåt annat att pyssla med.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va härligt att hon blivit frisk! ;) Vi har tvärt om ifall det skulle vara en pojke, har inga pojknamn bara flick ;) Kanske vi skulle byta några?? :P

2009-11-25 @ 09:00:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0