5

idag är det riktigt ruskväder, va på prommis nu för att lillan skulle sova fort, hon sov till 4 idag så jag vet att det skulle bli sent annars. blåste på hemvägen o regnade så det var inte alls kul.
annars har dagen varit bra, fick sovmorgon till 9:) lämnade lillan på dagis, hem till datorn och pluggade o gjorde klart allt, nu är det bara ett prov kvar sen är jag klar!! hämtade lillan som inte alls ville följa med hem, grät o skrek. gick ner på vc så per o niki fick sig en spruta sen hem och äta rester, det måste ju va det bästa som finns, gott o lindrigt:)

sen kom min kära mor o far förbi o drack kaffe o lämnade bilen så vi tar oss till vännäs imorrn. först bm sen frissan, spännande:) järnet hem o hämta skruttan så kommer bästa brudarna o äter lurre o gottis med mig:) jag har bakat supergott, as always:) hoppas jag då iaf, har ju inte smakat förutom på smeten. det lutar nog mot att jag blir en bull o gottis bakande mamma som står vid spisen o är rund o go, iaf då jag är gravid:)

nej nu kallar diskmaskinen på mig, funny funny!

jag har julkänslor, mindre än en månad kvar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Riktigt god var den!! Vilken sötnos du har.. =)

2009-11-26 @ 17:52:05
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0