6

idag har det varit full rulle, som jag älskar! började kl 6 då jag klev upp o for hem till mamma o duschade för vi hade inget varmvatten o jag är ingen stjärna på elda. järnet hem o styra upp familjen så vi kommer iväg på dagis o på inskrivning. superbra barnmorska iaf, kändes bra. jag var lite rädd att jag skulle sakna min gamla underbara men jag klarar mig nog fint:) sen till frissan o klippte page, inte supernöjd men hoppas det är en vanesak annars så är det väl inte hela världen, det växer ju ut igen:)

hämtade lillan på dagis efter lunch o gick hem o hade mammaträff. kycklingsallad och halloncheesecake, mumma.  var jättekul med många ungar o mammor:) trtan blev så god som väntat, att det är slut är väl ett plus i kanten, gick hem hos barnen också:)

per har varit o provkört kia i stan mest för skojs skull men:) hoppas vi hittar en bil snart, drygt o va billös, eller att bara ha en liten 80 iaf.

ultraljud 9 december, jag längtar, blev lite besviken idag då hon inte tyckte vi skulle lyssna på hjärtljud o lättskrämda som vi är väntar vi till efter v 20.

Kommentarer
Postat av: annah

nämen hej, nu har jag å hittat hit. Kul att du börjat blogga. Trevlig helg!

2009-11-27 @ 09:02:37
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Lena-Maria

Åh vad kul med ny frisyr, det blev säkert jätte fint på dig :), jag är oxå sugen på nån förändring ;)

2009-12-02 @ 14:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0