7

nu är det idol på tv här hemma, som varje fredag. jag gör två saker samtidigt och bloggar samtidigt:) mariette är ingen favvo för mig iaf, hoppas hon åker ikväll, tycker det är så svårt på slutet, alla är ju bra!

blev långprommis för mig ikväll, typiskt då man är sådär supertrött o bara vill ligga på soffan men lillan vägrade somna så jag gick o gick rundan runt. blev hallon o glass som belöning iaf det var supergottis! hade kvar hallon sen tårtan i torsdags:)
laxpytt till middag, supergott jag är en grym kock:) gillar när det är lätt o lagom o gräddigt o snabbt:)

imorrn är det namngivelsekalas för söta lilla bebis ekel, längtar mest till maten. det blir smörgåstårta tårta sen kött o potatissallad mmm:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad duktig du är på att promenera! Jepps bra att Mariette åkte ut =)

2009-11-27 @ 23:35:03
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0