Dag 1

Nu har även jag börjat tycka att det känns kul med blogg, 3 år efter alla andra:) Känns mest kul att kunna gå tillbaka sen och se vad man gjort och så.

Idag har jag jobbat på dagis hela dagen, har varit på lillans avdelning men hon var hemma och var sjuk med sin papi. Dom verkar vara på bättringsvägen iaf båda två och det är skönt.
Efter jag slutat skyndade jag iväg på affis, gick hem och gjorde mat till mina sjuklingar, fläskfile i färskost och vitlöks sås med pasta, smaskens:) gick inte hem hos lillan men man brukar ju inte ha så stor matlust då man är sjuk. Sen gick jag en prommis så hon skulle sova och nu är det idol och mys med min älskling som gäller, det bästa jag vet!

Kommentarer
Postat av: Emma

nice blogg =)

2009-11-21 @ 17:29:36
Postat av: Linda

Vad kul att du "3 år senare" också vill ;)



Ha en underbar kväll!

2009-11-21 @ 21:06:07
URL: http://sweetandsaltythings.blpgspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0