Dag 3

idag är en lugn dag, började kl 6, hade fått sova hela natten:) mys i soffan framför barnprogram o frukost. kl 8 va hon trött igen så då gick vi en sväng så hon fick sova. skulle hänga upp utebelysningen men det mesta funkade inte eller bara halvt så det blir en sväng till city o handla i veckan:) tvättmaskinjäveln har gått sönder också så vi får glatt köpa en ny, fruktansvärt tråkigt att lägga pengarna på.

varma mackor till middag, var lat och trött, huvudet spränger men det var gott, sugen på milkshake till filmen ikväll:) såg halva igår men den va lite läskig så vi ska se den tillsammans idag:) per nattar lillan o jag har mammatid. skriver av recept i min bok men får skrivkramp så jag skriver lite här haha.

jobb imorrn jag är laddad:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh nej vad typiskt med tvättmaskinen, just innan jul och allt :(

2009-11-22 @ 21:04:39
URL: http://sweetandsaltythings.blpgspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0