ännu en dag

lillan väckte mig halv 4 i natt o ville ha välling, tungt men vad gör man? sen kunde jag inte somna utan låg o vred o vände på mig till halv 6 iaf, efter det nån gång somnade jag till sluto lillan väckte mig pigg o glad kl 8:) men förstår bara inte varför hon inte väcker per!
öm i magen efter att lillbebis lect rövare där hela natten, roligt att den sparkar så man vet att allt ok, men så förbannat mycket att det gör ont?
idag ska vi nog hälsa på hos mamma o pappa om dom är hemma o friska o alerta. för imorrn är det jobb som gäller för mig o dagis för lillgumman:)
älsklingen sover än, kanske ska väcka han så han inte sover bort hela dagen:)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Fy för att bli väckt vid den tiden!

Ja det ska bli spännande. Men självklart kommer dom stora att vara sotis en liten period. Men Wille är så intresserad av bebisar just nu, så jag tror det kommer att gå bra! :)

2010-04-08 @ 11:47:49
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0