dag 2

dag 2 med hund, o det går lika bra som igår, han verkar trivas med oss o det är ju bra då han ska dras med oss i ca 10 år framåt:) lillan är inte rädd alls, helt otroligt med tanke på hur rädd hon varit för andra hundar. lillan sov mellan 1900-7.40, inte ofta jag får sova så länge! valpen sov lika länge, det var han som väckte upp hela familjen men det var ju en helt ok tid:)

lillan har lärt sig o skilja på jag o du, ditt o mitt dom o vi osv. helt otroligt vad små barn utvecklas, tänk för 1 år sen var det bara 1-ord, mamma, pappa, kisse osv. nu kan hon berätta saker o man förstår det mesta, t ex idag berättade hon att hon o pappa kört 4hjuling o tittat på älgbajs:) min stora tjej, samtidigt som hon känns så liten, jag älskar då hon kryper upp i famnen o kryper ihop som en boll o bara kramas:)

ikväll blir det fläskfile i ädelostsås, potatis o wokisar. smoothie till hela familjen till efterrätt. sen ska vi ut o köra o sen är det vuxenmys med glass o godis för flera 100:) undrar om jag borde äta så mycket sånt då jag fick höra idag hur rund jag blivit, speciellt i ansiktet:) äntligen säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0