farsan

imorse gjorde vi morgon halv 7, jag var helt slut men slog igång en film åt lillan som hon såg två gånger på rad, andra gången somnade jag på soffan o sov mig genom filmen:) spenderade praktiskt taget hela förmiddagenpå soffan, fick lite dåligt samvete då jag inte orkade gå ut med lillan men orken fanns inte. tårarna har runnit mest hela förmiddagen, hade tänkt gå prommis mitt på dagen då solen sken men slutade ut det då jag inte kunde sluta gråta:P är inte ledsen utan bara matt, svårt att förklara...
lillan fick iaf sova idag, jag duschade o tog det lugnt o gjorde mig fin för min o älsklings dejt. när hon vaknade for vi till stan, köpte stövlar o foppa till lillan. åt skrov o glass på max, köpte massa godis o åt på bion, såg farsan, den rekommenderas:) åkte o kikade på maxi en sväng innan vi for hem, nu nattar per lillan sen ska vi se old dogs, jag började se den igår o den verkar kulig med!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha ja men ungefär så känns det faktiskt! :P

Ja han är allt en liten hårding :P

2010-04-18 @ 00:01:32
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0