god morgon

uppe med tuppen, resten av huset sover så det är skönt att få en stund för sig själv:) sitter o äter gröt o laddar inför ännu en jobbdag. har jobbat 7-17 3 dagar i rad så jag känner mig rätt mör, skönt att idag jobbar jag bara till 12:) orken är inte vad den varit känner jag. igår eftermiddag kändes det t o m skönt då jag tänkte på att jag snart ska bli mammaledig. har jobb till 29 april sen får jag väl se vad jag orkar tänkte jag.
hoppas det fina vädret håller i sig idag också kanske vi kan grilla på baksidan elelr nåt, umgås hela familjen vill jag då göra:) o skiner solen är ju det bara ett plus!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vädret håller i sig och fortsätter förhoppningsvis några dagar till! Härligt med jobb, något vik? Men ta det lite lugnt också, det är du värd! Kramar

2010-04-12 @ 19:44:53
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0