myspys

ikväll har vi tjejkväll på nyås, mkt mysigt skulle det va om jag inte vore så slut i huvet.
har jobbat 7-17 idag sen hem till pannkaksmiddag, inte min favorit men lillan älskar det så:) sen försökte jag ladda batterierna på soffan o slötitta på tv medan per o lillan badade. sen for per till vänner o jag o lillan fick klara oss själva, vi har ätit smoothie o mandariner. hon ligger o myser med välling nu sen blir det nog sängen för oss:) gick en prommis i hopp om att hon skulle sova men icket, finns för mycket att titta på då det är ljust ute.

har bestämt att det inte blir mer jobb efter torsdag så jag tar ut föräldradagar på lillan hela maj, känns som det kvittar då vi har över 200 dagar kvar, men hade inte räknat med att leva på så lite. att oroa sig över ekonomin är inte roligt o vi får nog tänka över våra dyrbara vanor. får nästan dubbelt så mycket då jag jobbar o har ju vant mig med det, men allt går så:) får väl hoppas att gubben har tänkt ha antingen ett mycket välbetalt jobb eller 3 heltidsjobb så vi kan fortsätta glassa:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0