ny vecka

det blir en kortvecka för dom som jobbar vanliga tider i veckan då måndagen försvann. för oss inom omsorgen spelar det ingen roll förutom lite mer klirr i kassan:) idag har jag gått an o tvättat o rensat garderober o grejat. är det nåt man gör då man är på slutet av grav bara för att man vill ha fint då bebis kommer, eller är det vårstädning? känns bra vilket som, förut har jag sparat allt men nu kastar jag för glatta livet så fort nåt är nött:)

mamma o pappa o elin o barnen var här på middag ikväll, vi hjälptes åt att göra tacos också hade mamma med en tårta. jag är mätt som en plätt. har börjat äta tills det kommer upp igen, otrevligt men har inte vett att sluta.
lillan somnade på 2 minuter sen gick jag ut i friska luften o gick rundan, så skönt!! o ovanligt att gå utan vagn, visste inte riktigt vad jag skulle göra av händerna först haha.

imorrn är det bm för mig o per o dagis för lillan. ska nog handla i vännäs också hade jag tänkt. så jag ska hoppa i duschen sen sängen o se film:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi kom hem just efter 20, synd :( Vad härligt att gå ensam, men jag vet, visst är det som att "tom-gå" utan vagnen :P

2010-04-05 @ 21:25:06
URL: http://mittlivlive.blogspot.com
Postat av: Emilie

Haha jo förmodligen får vi varsin sockerbit. :P Ja det känns helkonstigt att gå utan barnvagn! Men ack så skönt!

2010-04-06 @ 07:57:16
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0