solo

nu är vi själva igen jag o lillan, per är o äter middag med vänner o jag har haft en kär vän på middag också. jag bjöd dock bara på hop-plock-gryta i brist på annat men sällskapet är ju det viktiga:)

idag har det varit jobb halva dagen, med elitens elit emma. hoppas vi får jobba mer med varann innan jag går på barnledigt. jag som legat sömnlös o oroat mig för att jag hade så lite jobb i april kan andas ut, har fått dagar så jag klarar mig april ut:) 3 av 4 helger men det är livet som timvikarie det:) jag är jätteglad, o efter det så hoppas jag att jag är redo för att bebis ska komma.

nu är älskling på väg hem, jag längtar efter gubben min!!

glad påsk till alla nära o kära:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0