stinsen

nyss hemkommen från stinsen vännäs, vi hade slut på blöjor så vi åkte dit o handlade. då kan man ju passa på att äta vännäspizza också, haha eller åkte vi enkomt för pizzan o passade på o handla:P gott är det iaf jag skulle kunna äta 2. chokladsugen nå så bannat men vi har inget hemma så ska nog köpa på mig ett lager då vi går prommis ikväll:)

dagen har annars varit sådär lugn o skön så man bara kan njuta, tvättmaskinen har gått för fullt, golven är torkade o toaletten skrubbad ren o fin. allt det innan klockan 10 så efter det har vi varit ute o lekt, morfar kom förbi o åt lunch med oss och följde med lillan o tittade på hästarna.
nu är det film o mys sen ska vi nog ta oss ett bad jag o skruttan. då hon somnat ska vi ut i garaget o måla vaggan o en sån där grej man har i hallen o kan sitta på:)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja han är verkligen mysig med henne. Är så sött att se! :)

Ja, vi får hoppas att det blir maj snart. Är så nyfiken på vad det är för en liten en där inne! :P

2010-04-14 @ 17:49:20
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Lina

Synd att jag missade dig på stinsen, var nog en evighet sen jag träffade dig sist!

2010-04-14 @ 20:10:41
URL: http://petohtien.blogg.se/
Postat av: Linda

Jamen jag blev så skrämd då ja läste något om det där. Alltså det kan lixom knärta till eller något i benen och det gör superont och så blir det ett bråck. Haha, jag vet inte om de va åderbråck, men jag förmodar det. Har man mkt vätska och inte vilar benen i högläge osv så ökar risken att få, vad jag fattade iaf! Man ska alltså inte överanstränga benen typ......

2010-04-14 @ 20:32:10
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0