tidsbrist

i helgen har det varit fullt upp, just the way i like it:) vi har slutat ha lillan o sova på dagen, o det går över förväntan. inte alls gnällig o somnar på två sekunder i bra tid, istället för klockan 10 som det ofta kunde sluta på. så i fredags hade jag o per riktigt fredagsmys med massa gotta o film, känns som det var länge sen vi bara låg i soffan o höll om varann i flera timmar. oftast har jag somnat efter 20 min.

igår hade jag rensar tvätt o städ dag. super kul men jag blir som på ile då våren är här, då vill jag rensa tvätta o göra fräscht, så tvättmaskinen har gått non stop sen igår, jobbade igår ikväll, o dag idag så när jag kom hem idag fortsatte jag. älskling lagade middag, älgkött, strips o svampsås, supergott!! han är så tävlingsinriktad o vill höra att han är bättre än mig på laga mat o jag är sugen på hålla med ibland:)

då jag varit inne hela helgen kröp det i kroppen på mig ikväll, bäddade ner lillan i vagtnen o gick rundan. gud så härligt väder, friskt men inte kallt. per är med sina  vänner o jag ska väl göra det jag alltid gör, slå igång en film o äta glass:)

Kommentarer
Postat av: Emilie

De är bara att köpa! :) Helt klart värd när man har småbarn :P Jag vart så less, Wille är ju så rörlig och i farten hela tiden så med den vanliga kameran vart han bara en suddig fläck! ;)



Hehe ingen kväll utan film och glass! :)

2010-04-04 @ 22:01:56
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0