Tillskottet i familjen

idag har det varit fullt hus på nyås, alla vill titta på valpen. jag bjöd på fisksoppa som tycktes gå hem hos alla, tom filip:) har försökt fota sötnosen men precis som barn så är det mest bilder på baksida, golv o suddigt, vill verkligen ha en sån där kamera som annah har!
går iaf över förväntan, han säger till då han vill ut så per får springa ut o in, jag är rädd att inte hinna med om han skulle sticka iväg med min klumpiga hydda så jag håller ställningarna inne. lillan tycker det är roligt också, vilken tur!!
fastän jag max tagit 100 steg idag är jag ändå helt slut i kropp o knopp, nu ska jag bara äta gott o sova i 2 veckor, sen får bebis komma o jag blir pigg igen förhoppningsvis. tror jag ska äta glass minst 3 gånger per dag bara för det är så gott:)
men valpne kanske håller mig sysselsatt tillsammmans med lillan, ska bli spännande o se hur det här ska gå:)



Kommentarer
Postat av: Emilie

Så himla sööööt! :)



Jo film är bra tidsfördriv. Och jag brukade aldrig någonsin somna till en film, men på slutet gick det verkligen inte att hålla sig vaken igenom en hel film ;)

2010-04-29 @ 20:15:49
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hehe ja det är ju det :P Tråkigt att det inte blev amning med Wille, då jag verkligen hade behövt lite hjälp att gå ner ;)

Men ja, lagom är alltid bra!

2010-04-29 @ 20:27:35
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Linda

Men sicken sötis! :) Ja, det är välbehövligt med mys ibland, har vart så stressigt och lite tid till varandra sista månaden! Mycke nu!! :P Glass är det bästa!!

2010-04-29 @ 20:54:04
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0