trött

är jättetrött ikväll, skulle tro det beror på att jag låg vaken i natt. så ikväll blir det ingen kvällsprommis, är inte lika kul utan sällskap heller.
började dagen bra med att börja storstäda hela huset, har bara golven kvar som jag hade tänkt göra ikväl men det känns bara jobbigt. efter lunch for jag o lillan o hälsade på annah o teres, teres åker tillbaka till utlandet imorrn o jag ville hinna säga hejdå:) lillan skötte sig mycket bättre idag, skönt:)

när vi kom hem kom ekel o elin förbi så lillan fick träffa sin lilla kusin, hon är så förtjust i han, pratar mycket om han o är så go med han. kramas o pussas o sist matade hon honom:) stortjejen min jag hoppas det går lika bra då hennes bebis kommer.

älskling är o köper bär o mjölk så jag kan få mig en kvälls-smoothie, han är så snäll. hoppas jag får mig en tidning också:) jag passar på att se biggest loser, jag borde skämams men jag gör det inte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0