underbart väder

idag har vädret verkligen varit på vår sida. på fm tog vi 4hjulingen till agnäs o körde o kollade, hem till lunch o sen gick vi prommis o myste på byn. mellisfika då vi kom hem o lillan har tagit igen sig i soffan o sett på boog o elliot. jag har hunnit med att koka en soppa o göra pannkaka, dammsuga o stökat ipå så jag vilar lite innan hard work work ikväll:) solen har gått i moln men det gör inget, blir så varmt i vardagsrummet då den ligger på.

chokladsuget är stort, ska jag orka gå på byn för det? annars så mår jag så bra, fötterna är dubbelt så stora o kokheta men är det ett gravsymptom?:) per skrattar åt hur jag går men jag tar mig fram iaf:) svårt att klä sig o göra sig fin o tänker alltid då jag står framför spegeln att det går inte att polera en bajskorv, hahah tycker det är så kul vet inte var jag hört det:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Polera en bajskorv?! Vilket uttryck! Jag tycker du är toppenfin Malin, verkligen ingen bajskorv iaf ;)

Vilken mysdag ni haft, underbart att få umgås med familjen :) Tråkigt med vätskan, hoppas du inte får nå brock i benen åså då du är så aktiv! Krama

2010-04-13 @ 20:21:44
URL: http://mittlivlive.blogspot.com
Postat av: Emilie

Tackar! Jo det gick snabbt och smidigt! Är verkligen super nöjd med förlossningen! :)

2010-04-13 @ 22:34:57
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jodå det går jätte bra! Wille är så söt och ska stryka henne på kinden och pussa henne hela tiden! :) Hoppas bara det fortsätter lika bra :P

Snart är det er tur! :)

2010-04-14 @ 09:10:21
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0