uschigt

jag börjdae min morgon med plommonen, inte smaskigt o fick sköjjes(?) flera gånger men det gick ner till slut, tyvärr hade det ingen verkan. har haft en toppendag på jobbet, allt har bara flytit på så bra som det gör ibland:) slutade halv fyra o hämtade lillan på dagis. ringde per o tiggde skjuts hem för jag kände mig helt slut o passade på att köpa hallon, hade tänkt köpa jordgubbar men hade nog hjärnan på annat håll:)
körde en sväng o kollade runt sen for vi hem o lillan skulle se björnen, när jag sätter mig bredvid henne o slappnar av så känner mig så utmattad, som ett blött dasspapper o tårarna sprutar. samlar mig lite men då per stryker mig på armen o frågar hur det är så sprutar det igen. jag måste nog erkänna mig knäckt o det ska bli skönt o få va ledig i helgen. har legat på soffan sen dess o per har servat med mat o barnskötning så nu känns det bättre:)
imorrn ska jag o älskling ha myspys o shoppa lite till lillan, äta ute o gå på bio:) sen har jag också bokat tid på iksu o göra en ansiktsbehandling:) nu ska jag göra mig nå gottis o ta med till sängen, slå igång en film o somna till den

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh, en riktig mysdag att se fram emot! :)

Fy vad jobbigt att må så där. Tur du hade Per som kunde passa upp dej lite :)Sånt gillas ;)



Nä det var taget med vanlig digital kamera. Men vart ändå toppen bilder! :)

2010-04-16 @ 21:02:43
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Lina

Ha så kul imorgon!! =)

2010-04-16 @ 23:21:52
URL: http://petohtien.blogg.se/
Postat av: Linda

Ta det nu lugnt idag och bara njut! Mys och ha det gott! Ser jag att du passerar utanför så ska jag skjutsa hem dig! Sköt om dig! Kram

2010-04-17 @ 11:15:52
URL: http://mittlivlive.blogspot.com
Postat av: Emilie

Ja bihålorna gör verkligen ont! Har själv lätt att få bihåleinflammation, och det är inte det roligaste!

Vart en tung natt för honom, men han klagar inte så mycket över smärta på dagtid :)

2010-04-17 @ 12:12:59
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Mott

Du är så duktig malin som jobbar och står i! Njur nu av dagen och kvällen!!! Kram

2010-04-17 @ 16:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0