?

jag förstår det bara inte, igår var båda barnen vakna till efter 22. ikväll knoppade lillebror klockan 18 o lillan 18.30. har haft egentid så det sjunger om det! har hunnit äta glass o mormors fillimpa, sortera korten jag ska ha med mig imorrn och göra klart paketet till min antonia. tror jag ska se en film i sängen o äta glass igen:) älskling är på jakt för ovanlighetens skull:P
imorrn ska jag till annah o scrapa, har bakat en kaka som jag hoppas ska smaka, ännu ett nytt recept:)

en jävlig grej är att jag blev fotad igår på väg på leos, vaknade med ångest imorse o lär göra det till böterna kommer. jag hatar böter, har inte fått det sen jag felparkerade varje dag på röbäck, grät då jag fick sista boten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0