lasagne

jag gjorde en supergod lasagne ig¨år, och hade tänkt bjuda annah på den idag till lunch men blev ändrade planer. så jag hängde på mamma till city o skulle köpa kaffekoppar men då kostade dom 60 kr styck o jag blev snål:P
blev ändå en lång dag i stan med maxibesök o jula så klockan var efter 18 då vi kom hem, jag var hungrig som en varg. jag är ingen snäl hungrig person, men då jag ätit känner jag sån lycka!
noel är så snäll numera, ligger mest o pratar:) rullar o kryper men omedvetet men det håller han då nöjd för stunden, om han far åt rätt håll vill säga:)

det går så bra för lillan på dagis, imorrn lämnar jag som vanligt o ska hämta henne efter lunch, o då ska annah o pojkarna komma o fika med oss istället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0