mamma är du glad?

ja det är jag:) lillan frågar mig det 100 gånger per dag, vet inte varför, kan ske ser ut som en suris.
ställde väckarn imorsepå halv åtta, åt frukost o sen har jag städat huset grundligt från topp till tå. känns skönt o hoppas det håller i sig till på söndag. efter lunch for jag o mina pojkar till stan o köpte mattor, jaktjacka och doptillbehör tills börsen blödde. skulle fler tjejer jaga skulle det finnas bra lågprisalternativ tror jag. killar verka ju tro att ju dyrare desto bättre.
choklad på öb, skrov på frasses o glass i bilen på hemvägen har gjort att det känns som jag svalt en 10kg sten, men är huvve dumt får kroppe lida heter det väl.
imorrn ska vi väga lillebror hade jag tänkt o kanske umgås med en vän:)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Va söt hon är!

Jo tack. Det verkar jätte bra hittills och Wille verkar trivas bra. Skönt!

Hehe ja, hon väger ju nästan som en nyföding ;) hehe. ALLA väger mer än henne. Men vänta ni bara ;)

2010-08-13 @ 21:06:49
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0