rensning

jag har lust att rensa ut allt ur garderoben o sälja eler skänka bort. både jag och per har kläder i överflöd som kanske gör bättre nytta nån annanstans. sen rensa ut ur lådor o slänga bort skräp o sortera, höstnoja?:)

har förövrigt haft en toppendag, joggade 50 min efter jag lämnat lillan på dagis sen bjöd mormor på lunch. efter det hämtade jag lillan igen o vi for hem  o kokade kaffe åt främmen som var på väg. åt cheesecake o bullar tills jag var mätt o belåten.
full rulle på alla barn, gråt o kras o skratt:) men det är som roligt också då huset är fullt av ungar.
har varit till mamma o betalat nå räkningar, gråter en liten skvätt över fortkörningsboten men bara att gilla läget.
nu ska jag tröstäta godis som per köpt o kanske börja rensa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0