snabbupdate

ser att jag blivit nominerad, skojsigt:) men hinner inte grejja med det nu innan middagen, alla vet väl hur låten går på barn innan middag, speciellt dom som inte sover middag:P
har varit hos emma på fika men nickan skrek o trotsade så jag orkade inte med o ringde efter skjuts, (lat:))
sprang till golfen imorse då nickan var på dagis o min mormro var med lillebror, men var är min ork?
nu skrattar mina små troll här bredvid mig i soffan, världens underbaraste ljud kanske:)
vad ska man hitta på för middag idag då?

oh glömde ju, älskling har varit till stan o beställt vardagsrumsbordet som jag suktat efter men blev för snål för då jag fick fortkörningsbot. jag blev så glad, jag har världens bästa älskling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0