superman

jag o stålmannen sitter o ser tv o har mysigt. har just kommit hem från första joggingrundan på 1vecka, har inte haft tid eller ork men ska försöka hålla igång:)
dopet igår var superbra, bilder kommer sen. tack för all hjälp fina presenter o vi hade en så fin dag!!
jag känner mig så lycklig, mätt o kär.
imorrn mera kalas hos vännen, har gett upp sockerförbudet o accepterat onyttigheten:)

varför är det dom som påstår sig vara ärligast som visar sig vara oärligast? det rör väl inte mig egentligen men det stör mig bara...

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh va roligt! Ser fram emot att få se bilder! :)

Barnens dop är inte fören den 11:e september. Va ganska lång väntetid här :P Men det blir toppen. Då har jag gott om tid till planering :P

2010-08-17 @ 12:30:30
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja dopet var väldigt fint måste jag säga. Och Ekel gillade verkligen mosters mat! Ja, vi gillade också maten, helt klart, men Ekel har inte ätit så bra varken före eller efter den dagen ;) Inte på ett tag i alla fall. Hoppas legot kommer till nytta redan nu, för lillan. Vi har redan sett flera andra grejer som antingen Ekel eller Noel kommer att få i framtiden ;) Hör av dig om du ska till stan nåt. Jag har skola 8.30 - 16 varje dag till veckan.

2010-08-21 @ 18:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0