big city life

idag har jag handlat julklappar, jag som tänkt göra klart men var som helt tom i huvudet så det fattas fortfarande några saker. en tågbana till barnen, en sak till per o en sak till systra min, men SEN är det klart:)

var iaf kul o hitta på något med lena, äta skrov, träffa antonia o snabbisträffa syster o systersonen min:) va in på telia o fick bekräftat att telen är död, garantin gäller inte så jahg får ta ut en ny på försäkringen då, dyrt o drygt..

nu ligger lillan o ska sova o noel vill komma upp i knä, nuföttiden är han aldrig nöjd själv utan vill jämt vara i knä, förhoppningsvis övergående:) vi passar på o myser o uppskattar närheten:)

va på utvecklingssamtal idag för nickan med, gick så bra jag är så stolt! hon är duktig snäll, bra på kommunicera o leka, glad o sprallig bl a:) sötaste tjejen i världen min gumma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0