lördagkväll

nu har jag o noel rensat ut strlk 68 ur hans garderob, skickar det raka spåret tillbaka till systeryster så det kommre till använding snart igen:) han växer så det knakar min lilla kille, gillar att man går med han i händerna så ikväll har vi jagat storasyster runt huset under glada skratt o skrik:)

filip är här o hälsar på o spelar tvspel, vi har ätit pizza o glass så nu är han less på oss o vill vara för sig själv, han blir stor han också på sitt sätt:)

julkorten gick inte bra, ska försöka igen på måndag, imorrn lär det nog inte hinnas med då vi ska på loppis, kalas o sen konsert på kvällen, skoj hela dagen, hoppas barnen orkar med också!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skoj att rensa ut, har gjort det jag med, men in med 80 :)

Julkorten här var också en pers, men det gick endå rätt bra, efter några tårar på grabben så insåg han hur snabbt det gick om han satt stilla (som när dom tog kort på dagis -som jag sa) :)

Kul med heldag med familjen!!!

2010-12-04 @ 19:59:25
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0