odåga

i natt har aato ätit upp ett stort hål i hallgolvet, odågan! plus att han ätit upp laddaren till nikis motorcykel, jag blir vansinnig! lagom roligt att behöva köpa nytt golv såhär i juletidet då en är mammaledig dessutom:S
nog för att jag ville ha nytt golv i huset men kanske inte denna månad...

nej bara att ta sig i kragen, göra mig o barnen klara o få iväg skruttan min på dagis. sen ska jag fixa lite med julisar o slå in allt klart o så, nu är nog allt fixat, härligt med internet då man kan köpa allt egentligen från köksbordet:) fick ett superbra tips av linda också vad jag ska ge per så han är klar också:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, dom lär ju bli nöjd :P Då har dom nått att prata om ;)

Men va??? Golvet? Så typiskt!! :(

2010-12-03 @ 11:46:44
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com
Postat av: malin

ja två jägare har väl egentligen alltid nåt att prata om:P



ja jag är fortfarande helt vansinnig, nytt golv nu känns inte kul o lägga pengarna på :S



skicka inbjudan förresten jag kan inte läsa din blogg:(

2010-12-03 @ 16:20:38
Postat av: Emilie

Ja verkligen!

Hahah sicken odåga! :P

2010-12-04 @ 10:08:14
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0