släkten är värst:)

dagen har spenderats på bondegatan, hos mamma alltså. där var också syster yster med familj, berit o till lunch ekels farmor o hennes gtubbe:)
kändes lite dumt o matträna noel där, men ska försöka hålla ut ändå. han var inte nöjdast men inte heller ledsen, han åt lite av varje men inget rejält så klockan 15 va han jättehungrig o då gav jag upp. känns ju meningslöst o försöka få han o ta flaskan för att få lite lugn o ro, om vi bara ska må dåligt medan vi försöker.

vi hann även julbaka lite där, hade glömt kameran men tog lite kort med boppars kamera, synd att jag glömde den för ekel o noel var söta nakenfisar o nickan så fin i klänning o tofs mitt på huvet:)
 

strömavbrott har det varit här hela em, så nu försöker vi elda medan det är ström iaf, jag har gjort upp eld hoppas det tog sig!

glad 4 advent!!


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej gumman fasen va drygt med ström avbrott! Kunde ni komma på tidag? vid 11? Kan du kolla med emma..isf kan du väl skriva det i min blogg. har ingen telli än. puss

2010-12-19 @ 22:03:21
URL: http://systerochjag.bloggspot.com
Postat av: Lina

Ja absolut, skönt att ha nära från tvrummet haha.. sov supergott första natten!

Får önska dig fortsatt lycka till då, verkar ju gå åt rätt håll! =)

2010-12-20 @ 10:42:04
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0