01.36

det hör inte till vanligheterna att jag är vaken så här sent. brukar oftast ha hunnit sova halva natten nästan vid den här tiden:)
va så mysigt att komma hem imorse, alla var vakna o ville pussas o kramas, sen busa o hoppa på magen så jag inte kunde andas så då vände jag mig o sov:) vaknade kl2 o kunde inte sova mera, solen strålade o såg så härligt ut ute! klev upp o kollade tempen som visade -27.5, jag trodde inte det var sant! det var det inte heller, jag hade tryckt så den visade kallast uppmätta temperaturen men det visste inte jag, ringde per o tvingade hem han från cityt så han skulle kunna hämta dockan på dagis, ville inte ta hon ut i vagnen om det var så kallt.
gick iaf till dagis o hämtade hon o gick på affären o handlade så det skulle gå lite fortare så behövde bara per hämta oss på ica. städade huset, dammsög o grejja så nu är det fint:)

kyckling till middag, mumma men magen är inte som den borde vara, orkade bara halva min portion, o jag brukar aldrig lämna. gick prommis då lillan skulle sova, är bajsless på kylan o klädde oss som tusan o vi frös faktiskt inte, bara om kinderna som är svåra att klä. åt en banan o mådde illa då jag kom hem, sen jobb.

imorrn ska vi på kalas o det ska bli så kul:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har väl kommit till den där sista perioden av graviditeten när man äter lite och ofta för att magsäcken trycks ihop. Är väl inte så konstigt när du bara har 2 månader kvar drygt?

2010-02-24 @ 16:45:58
URL: http://nordmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0