5.55

slog vi uppvåra trötta hungriga ögon, lillan ropade ut order om välling o pappa gick snällt upp, hoppades nog att hon skulle somna om:) det gjorde hon inte, men hon lekte snällt i sängen till klockan sju, o då var jag också superhungrig så vi gick upp o åt gröt o mackor. jag hade stora planer för dagen, lillan ska på dagis så jag hade tänkt fara o åka skidor o sen kolla på tapeter, men termometern visar -19, så det känns lite kallt för skidor iaf.
hoppas att det blir mildare under dagen så det går att gå ut iaf!
har inte rört mig många meter på slutet, varken promenad eller något annat o jag känner mig så rastlös. samtidigt som jag inte orkar lika mycket längre o det är så frustrerande.

nu är all smörgåstårta slut så nu får man fundera igen på vad man ska göra för middag, jag behöver förslag?:)

jobb i natt, så jag tror jag ska köpa mig något gott som jag kan mumsa i mig ikväll, frågan är bara vad..

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, vi gjorde ju Willes för mindre än 1år sen, men det är så kul att planera och göra om :D

Ja, jag kan ju bara äta mörk choklad (om det är i mängder) och intense mint är den allra godaste, om man gillar mint iaf. Så måste det va rumstempad!

2010-02-18 @ 08:16:42
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com
Postat av: Lina

www.ica.se/buffe

där gör jag all min mat från nu.. det är så lätt då slipper jag tänka "vad ska vi äta idag" =)

2010-02-18 @ 09:48:14
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Elin

Modern flygande jakob? Mamma har receptet.

2010-02-18 @ 11:25:56
URL: http://nordmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0