busy

känns som jag sitter ner för första gången idag, är helt slut o snart väntar sängen på mig.
lillan vaknde kl 3 i natt o ville ha välling, o sen ville hon inte somna om. kl 6 ringde klockan o jag skulle på jobbet, men efter frukost så kändes det helt ok. jobbade 7-17 o sen skyndade jag hem då det känns som jag har 1000 saker att göra.
skottade o lagade middag till mig, resten av familjen hade redan ätit. marinerade köttet till imorrn, spännande då jag hittade ett recept på internet jag ska prova:) har hunnit baka ryttarkaka o elda o nu sitter jag o känner lugnet ett tag medan kakan svalnar, sen paketera o sen säng säng säng.

Kommentarer
Postat av: annah

ojoj. du är nog den mest energiska person jag känner, vad är din hemlighet? oj vilken energi. blir matt bara jag läser om hur mycket du hinner på en dag :)

du är så duktig! gravid och allt.



du ja jobbar lör och ikväll ska vi bort, men om de passar kan vi väl gå på sön? vi höres!

kram

2010-02-05 @ 09:58:40
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0