en tripp till vännäs

idag har vi varit till barnmorskan, efter att först ha lämnat lillan på dagis. allt gick väl bra, förutom att jag, trots mina ansträngingar har lågt hb. 114 så inte jättelågt men är tvungen att dricka blutsaft. plus att jag får fortsätta kämpa med min blodpudding o äta mera broccolli osv. måste erkänna att blodpudding börjar kännas tört!
annars såg allt bra ut, 4.4 i socker, 105/60,+3kg, sf 27, 130 hjärtslag. en aktiv bebis i magen idag, som alltid:) den här sparkar mycket mer på magen så jag mår illa, minns att lillan sparkade mycket under revbenen så det känds som jag inte kunde andas. ligger nu på +9 kg totalt, mycket lagom tror jag. barnmorskan trodde inte det skulle bli +30 denna gång iaf om det inte hände något dratiskt:)

hamburgare med ost o ägg till lunch sen blåste per iväg till city o skulle köra o jag for på spåret o åkte 1 mil, superskönt väder idagf:) jag åkte om min andra person idag, tror jag fått bättre teknik med tanke på att den första personen jag åkte om hade varit mer pinsamt o inte åka om:) tror att jag nån gång i mitt liv ska försöka åka vasaloppet om jag får en bättre teknik vill säga:)

kanske gräsmyr ikväll om per hinner hem, annars blir det jag o lillan solokvist, men det är mysigt det med!

nu ska jag nog bege mig på dagis o hämta min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0