...

känns som endast jag är vaken i hela världen, o bebbe i mage. tur tvn håller mig sällskap iaf:) har ätit choklad så jag mår illa, o lite ont i huvudet. va egentligen sugen på någoot annat men kunde inte komma  på ad då jag var på affären så det fick bli det vanliga då. nu vet jag att det  var glass jag var sugen på men det är försent, o svårt att ta med sig också:)

blev ändrade planer idag tyvärr, blev trött o ringde dagis o hörde om lillan fick stanna lite längre så passade jag på att lägga mig o sova så jag skulle orka i natt. så inget kaffe tyvärr. vaknade vid 3 o gick o hämtade lillan sen på affis o handlade apelsiner i mängder, lillan är galen i dom! har fått superbra erbjudanden från ica den här månaden, carte dor glass, smör,bacon allt vi handlar mycket av:) tycker ofta vi får på saker vi inte köper.

sitter o kollar på fl vad det är för buse i magen, verkar bli en det:)

imorrn blir det tacopiroger til middag, har tänkt äta det hela veckan men aldrig gjort det men nu så. fick receptet på jobbet o verkar supergott:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha men Malin, du får ju extrapris på saker du köper ofta hos Ica ... det är ju det som är grejen med deras extrapriser.

2010-02-19 @ 17:39:54
URL: http://nordmorsan.blogspot.com
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Mysigt med bebis! :D

2010-02-19 @ 18:00:19
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0