glad o trött

känner mig så glad, ska bli så mysigt att få komma iväg om än bara för en natt:)

idag blev det tidig morgon, som vanligt fick man bara vänta på lassa, inte deras fel förstår jag men man blir som less. sen gick jag o hämtade lillan på daigs sen prommis i solen, gud så härligt väder!!! hade bara tunn tröja under jackan o det kändes alldeles lagom:) blev bortbjudna på middag, per beställde tacos hans favvo:) synd att magen står still o jag bara får i mig en bråkdel av vad jag vill äta egentligen. varför kan det inte bli bra i magen. gott va det iaf.

nu sover dockan o jag ska nog snart göra detsamma, ögonen går i kors snart. imorrn är det hemmadag, känns lite ovanligt men hoppas på lika fint väder så vi kan va ute hela sköna dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0