hemma igen

nu är vi hemma igen, vad underbart att få komma bort o andas lite hotellluft:)

Lördag:
efter mycket lång väntan fick vi packa in oss i bilen o köra iväg i stormen, vi gick på stan o myste på o handlade kläder till mamman o pappan. jag fyndade en jacka på 150 kr bl a:) sen hittade vi ett jättemysigts ställe med tacos o kyckling o sånt. vi åt o njöt, sen for vi o badade, lillan älskar att bada o är så duktig. ville mest åka kana med pappan, jag åkte själv, vågade inte ta ansvar för lillan också.
tillbaka på hotellet o bytte om o gick ut o  åt, kvällsprommis i övik o handlade godis o gotta o sen tillbaka för mys på hotellrummet, jag slocknade före lillan:)

söndag.
vaknade upp med ett leende på läpparna kl 6. "mamma nikki väcker dig" smälte mitt hjärta:)lång väntan till HOTELLFRUKOST!! det bästa o godaste, åt mig proppmätt o sen lika mycket till.
packade ihop våra saker o sen for vi o badade igen. kl 1 lämnade vi övik o kom hem till halvmeter snö. packade ur väskorna o allt vi handlat sen tog vi på oss kläderna hela familjen o gick ut o skottade snö o åkte 4is.
chili con carne till middag, lite motion o sen sängen.har sovit i 2 timmar o nu ska jag ta standardmys, film o glass i sängen. älskling ska se hockeyfinalen:)

vi har haft en kanonhelg, jag är kär, helt otroligt underbart kär o glad i mina underbara älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0