hemma igen

nu är jag hemma igen, efter 10 timmars jobb. när jag var hemma på timmar så passade jag på att gå o hjälpa mormor med dammsugningen, känns bra att få kunna hjälpa hon nån gång också:)
när jag slutade ikväll gick jag o hämtade lillan hos mamma, per var o såg hockey o sport så hon fick hälsa på boppa:) är helt slut i kroppen på nåt vis idag, redan då jag klev upp imorse va det jobbigt o sen har det bara varit tungt att vara jag idag. har inte ont eller trött så va det beror på vet jag inte. hållningen håller då på likna en pingvins, kanske är det. 23818 steg idag, det känns:)

imorrn blir det skidåkning med älskling innan jobbet, myspys:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo jag tyckte också att man blev lite tröttare och mer slut efter "halvtid". Så slit då inte ut dig, det är inte värt det.

2010-02-07 @ 15:16:21
URL: http://nordmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0