jag saknar min sambo

jag är inte van att inte sova bredvid min älskade. jag saknar min sambo, när jag kommer hem ska ja krypa ner under täcket o så ska vi kramas o pussas:)

idag har det annars varit en kanondag, jag o lillan åkte med per in till cityt då han skulle köra o medan han gjorde det for vi på äventyr, handlade bebiskläder, letade efter ett par byxor till lillan men hittade inga, köpte nya flaskor o framför allt, åkte rulltrappa:) lite roar små:) på rusta så säger lillan att hon är hungrig, finns som dåligt i matväg där så vi köpte godis, efter halva chokladen somnade hon i bilen o lämnade allt till mig, vilken otur:) efter 5 chokladbitar var jag fortfarande hungrig, så vi åkte o hämtade upp pappan o köpte med oss mat i bilen.

sen skulle jag sova o per hämta pellets så lillan fick va hos mamma. för ovanlighetens skull somnade jag direkt, brukar aldrig kunna sova på dagen, o sov sen 2 timmar:) hann med 1 timmes myspys med lillan också innan jag hastade iväg på jobbet.



jag längtar efter sommar o sol, bruna ben o massa kärlek:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0