joggingrunda

känner mig så rastlös, per ser os o lillan sover. skulle typ vilja fara o springa en runda men det är så kallt. o jag skulle nog inte orka så långt heller, det känns bara så:) idag har vi bakat dubbel sats bullar, ca 100 st o en rulltårta. så nu har vi gotta så det räcker ett tag:) lasagne till middag satt fint, lillan ratade det, hoppas det inte var för smaken. jag har fått så knasigt smaksinne, vill toksalta allt. ska se klart billy the kid filmen ikväll, dom är bra!

imorrn åker familjen eriksson falk till city o medan per kör så ska jag o lillan göra ärenden, köpa en lampa till gästis, likadana byxor som dom hon har för det är dom enda hon vill ta på sig, takfärg o lite smått o gott:) kasnke nån bebiskläder, har köpt litegranna o det är så kul, det är så sött o litet men den här gången passar jag på storlek 50 går direkt på 56:) har beställt sommarkläder till lillan också, börsen blöder men vad gör det, vi gillar kläder i vår familj:)

nu blir det filmtajm i sängen med prinsessan som sällskap. gubben min lär ju va okontaktbar nu:P

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va många bullar :) Duktiga ni är! Du, ja hade också en period då jag saltade exakt allt hur mkt som helst!!

2010-02-22 @ 08:22:38
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0