kalas

idag har vi varit på kalas hos världens sötaste emilia, stora tjejen som blev 3 år! jg tycker det var nyss jag var o hälsade på henne för första gången:)
sov endast 2 timmar idag så känner mig inte på topp, okoncentrerad o osocial blir jag, hjärnan hänger inte med det känns som moln i huvet. får se vem som somnar först ikväll, jag eller lillan. jag hoppas lillan för jag hade hoppats på att se film med älskling o mysipysmysa:)
imorrn blir det upp urly men det känns bra, då har man som hela dagen på sig:)

per brukar reta mig för min växande ända, o det gör mig ingenting. skönt o inte va benget:) iaf såg jag en artikel i en tidning (sammanträffande) att man lägger på sig på ändan för att det är svårt att bli av med o det är bra energi till bebis då man ska amma, o det lär jag behöva om jag får en till jättebebis som äter upp mig:)

fortfarande en helt stillastående mage, jag mår halvdåligt, mår magen bra mår människan bra stämmer så bra på mig. nån som har tips?

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har ju en tinybutt =) Haha värsta bilden jag fick av jättebebisen som äter upp dig, typ skräckfilmsscenario.. =D

2010-02-24 @ 22:21:45
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller med Lina ... herregud, du kan komma och snacka när du har en "babam" som jag har. Nog för att den blivit lite mindre ... men du är ändå inte i närheeeeten! ;) Marknad nästa helg, ska ni komma upp?

2010-02-25 @ 09:57:56
URL: http://nordmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0