ledig

nu sitter jag helt själv i ett tomt hus, känns lite ovanligt, ska snart gå på dagis o hämta hem hjärtat mitt.
klev upp kl 5 o skjutsade mormor på lassa, där fick vi vänta 711 timmar som man är van, men var ändå jobbigt då magen började kurra o ögonlocken ville falla igen. nu är vi iaf hemma o solen gassar, vilket underbart väder vi har fått :)
skönt o komma ut o ta en promenad i solen, hinner nog inte med några skidor idag heller men men.
har börjat sova så dåligt om nätterna, vet inte vad det beror på, är då fruktansvärt less på stormagen o att aldrig känna sig fin. önskar att jag var en som tyckte gravida var vackra men jag kan bara inte se det. groteskt o otympligt o långt ifrån vackert är vad jag ser. åh vad jag klagar, ryck upp mig o gör ett ryck kanske, har man tur kanske jag hittar nå gotta här nånstans:)

Kommentarer
Postat av: annah

Men malin, du är ju så fin och vacker med din mage.

inte alls grotesk eller stor, bara gravid :)

2010-02-15 @ 15:59:01
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag tycker gravida är vackra :)

2010-02-15 @ 16:25:54
URL: http://emmaemiliatilde.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag vet hur du menar Malin, om än jag tycker att du är så himla fin så beskrev du just hur jag också känner mig! Nu har vi bara några veckor kvar, sen en månad efter det är det er tur :) Håll ut!

2010-02-15 @ 20:24:57
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0