leos

igår vaknade jag upp med sprängande huvudvärk igen, skyndade mig o ta alvis så det inte skulle bli värre, för filip skulle komma o vi skulle på leos:) filip kom vid 10 o fick se hur gästis blev, tror inte han var så impad då han gick därifrån utan att spela, är nog första gången. stuvade makkisar o korv till lunch sen hoppade vi i mysbuskläderna o drog på leos. filip skötte sig jättebra, nästan helt själv. lillan hade jättekul o jag o älskling med:) pizza till middag för att avsluta en härlig dag. när filip for hem fick vi alla en stor kram så jag tror han hade det kul:)
när lillan somnat så tog jag glasspaketet o gick o såg klart filmen, hade som vanligt somnat efter jag ätit upp glassen. men igår va ja rätt pigg så jag såg hela klart:)
6.30 vaknde prinsessan min, välling o lek med hennes älskade docka. nu ser vi barnprogram o äter frukost o mackor:)idag blir nog pulka o varm choklad i agnäs, hoppas älskling följer med också annars får vi fara själva. är ju så härligt väder då vill jag passa på att vara ute:)
hur som helst blir det nog en underbar alla hjärtans dag med min älskade familj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0