love

love is in the air, wonderful:) lillan är på rättt bra humör. har ätit 2 tuggor bulle sen inget mer men naken o glad:) älskling hämtar ved o jag nördar. tror jag hade lite järnbrist för känner mig piggare nu efter blodpudding, fastäbn jag sovit som en kratta. när lillan har feber bli rsömnen dålig för hela familyn.
ska på vc imorrno  kolla om det är öronen som spökar igen, hoppas inte men vad kan det vara annars?

har ringt på 2 jobb, jobabt på sjukhemmet några timmar o sen vilat:) jag har blivit en lat en men det är så tråkigt att t ex sstäda hemmet!

Kommentarer
Postat av: Lina

A clean house is a sign of a wasted life =)

Haha du och din blodpudding, blää!

2010-02-01 @ 16:05:23
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0