lunga stunden

kom hem till ett tyst hus, far o dotter ligger o sover så jag åt parisare med ägg i lugn o ro. har tagit fram köttfärs som tinar i micron så jag kan göra iordning lasagne till ikväll, är som skönt om den är klar o bara att stoppa i ugnen då unge herr filip kommer:) emmy kommer också men hon reder sig så bra själv.

har jobbat på förmiddagen idag, ganska lagom pass att bara gå till 12 man har som hela dagen ledig sen ändå:) blev prommis till jobbet imorse då jag hade så ont i magen igårkväll o imorse efter pizzan o glassen, tänkte att det kunde ju bara bli bättre, men det var kallt o blåste nordanvind så jag ångrade mig på slätten, men då är man ju som redan halvvägs känns det som. gick bättre att gå hem, lite dagsljus piggar ju upp:)

nu pep köttfärsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0