morgonstund:)

ja här sitter vi i soffan o ser nalle puh o äter frukost o mackor, det är så mysigt. 25 grader varmt så det känns som sommar:) klockan halv 6 vaknade lillan, i hålle tidigt alltså tycker jag. men vad gör man då magen krånglar, önskar jag kunde hjälpa henne på nåt vis.
idag hoppas vi på strålande sol o varmt, jag vill ut ut ut men när man är uppe så tidigt hinner man va inne så länge innan det ens är dag. har hunnit köra igång en maskin o ta fram för middagen o städa undan här, vika tvätt o sånt kuligt:) ikväll blir kycklinggratäng till middag, enkelt o supergott! hoppas jag får i mig mer än 2 tuggor:)
'



1 år sedan, så lik men ändå inte, lillbebis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0