omöjliga jänta

förstår inte varför min docka inte kan sova på dagis. somnade halv 2 i vagnen o det är ingen bra tid, då somnar hon aldrig ikväll istället. förutom det så mår jag kanon idag. tror att jag hade träningsvärk o inte foglossning haha, så idag ligger jag på topp igen:)
imorrn fick jag jobba också, wiihoo vilken tur jag har att folk blir sjuka ibland:P bm på torsdag så det är bäst jag laddar med järn igen. åt blodpudding igår till middag utan o va hungrig, inte så gott, börjar vara less på blodp. hade ätit 3 kg kakor o supergod cheesecake o tårta så jag var inte sugen på glass(!!!) så det blev film utan nåt alls. första gången känds väldigt ovanligt.
fick presentkort på iksu spa, klocka, blommor, pengar o tårta igår. känner mig så lycklig o glad over alla underbara presenter. ibland vet folk i närheten nästan mer vad man behöver:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag tror inte heller bebis bor där. Men om han tycker att du blivit rund om baken skulle han se mig, det är snart katastrof chockadgubbe

Ni jett ju håll reda på grejen ;) Kameror som är så dyra :(

2010-02-09 @ 19:22:39
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0