pizzakväll

idag har jag fått jobba 7-17, har gått riktigt bra, var inte alls knäckt då jag kom hem. bara lat så älskling körde till vännäs o handlade pizza som vi åt till singing bee:) lillan o per har haft faro dotter dag o har varit till cityt o skulle på rökrean men var tydligen så mycket folk, hon fick sig iaf en vårjacka o nya tröjor.
imorrn blir det jobb 7-12 sen ska vi ha lite familjemys iaf innan mina småsyskon kommer o ska äta middag här. nästa helg SKA vi åka bort, jag behöver o ångrar lite att jag tog jobb istället den här helgen men gjort är gjort.

lilans nya ord är då vill inte, o hon använder det ofta. igår när jag gjort mat till henne så säger hon mamma niki vill inte ha maten, annan mat. trodde inte att sånt kom förrän dom var stora barn, typ 5. iofs är hon kräsen i maten redan från början, eller inte första början då var hon som en liten bankdirektör med lår som vedklabbar, men efter amningen har lite o ingenting gått ner. men hon lever ändå:)

curling på tv nu, wiihoo vad spännande:P





my love and my life

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är väl bäst att lära sig prata fort så man kan tala om vad man inte vill ... speciellt om man inte vill äta, det ska ju tydligen göras flera gånger om dagen! ;)

2010-02-22 @ 10:04:09
URL: http://nordmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0