skagenröra:)

sitter i min ensamhet o äter rostade med skagenröra på, har ätit 8 o nog ryms det fler, gudomligt gott:)
lillan var så söt då jag lämnade hon på dagis imorse, hennes kompis kom samtidigt o dom blev så glada båda två, höll i varann o vinkade o tyckte jag skulle gå:) då är det inte så jobbigt att lämna på dagis trots allt.
hon satt redan klockan sju o tog på sig overallen o skulle på dagis, liiite tidigt fick locka med äpple o nalle puh för att få hon därifrån:)

nu när jag ätit ska jag gå o hämta hon tänkte jag o passa  på att handla kanske, sen har jag tiggt mig kaffe här
i byn så vi ska traska dit:)



dockan min så söt så underbar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Verkligen söt!

2010-02-18 @ 12:52:52
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guu se gött med skagen :D Nice med kaffe!!

2010-02-18 @ 12:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0