skallebang

vet inte varför, men vaknade upp med huvudvärk o det har bara blivit värre under dagen. har tagit alvis men det hjälpte inte, så nu är jag rädd att somna tidigt igen o missa att äta glass o se film. jag for ut enkomt o köpte en tidning o glass niu då jag ska va solo, o såg sen att vi hade både glass o cheesecake hemma dessutom så jag vill va vaken!
idag har vi städat o fejjat hela huset, rensat ut ur tvspelsrummet o gjort iordning ett till barnrum  o fint i gästrummet:) vi hade tänkt flytta lillans rum så hon får det större, det är väl inte mer än rätt:)
nu är det välling o barnprogram för lillan  sen säng säng säng:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj vad duktig ni är som ställt i ordning nästa barnrum redan.. vi har inte ens börjat till Tyr haha!

2010-02-12 @ 19:52:19
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej vad tråkigt med huvudvärken :( Sånt är piss!! Ja verkligen duktiga med barnrum två redan :D Vad roligt!!

2010-02-12 @ 19:59:47
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0