sovmorgon

idag när vi vaknade kändes det som vi sovit jättelänge, jag brukar alltid försöka få hon att somna om, sen slå på en barnfilm o göra välling så hon iaf ska va lugn i sängen o inte busa. men imorse så var jag pigg så vi gick upp direkt, o ser att klockan bara är kvart i 7! sovis jämfört med halv 6 iaf:) så nu sitter vi här som vanligt o har välling-frukost-tv-data-mys:) mysdag med familjen idag är inte fy skam, först tror jag jag o lillan ska duscha o leka innan vi väcker pappan, han var tydligen vaken till 4 o såg os, crazy!!!




jag o prinsessan:)



Kommentarer
Postat av: Linda

Han är ju galen.. Kl 4 :O Tur det inte är OS jämt!

2010-02-22 @ 08:41:42
Postat av: Lina

Där uppe tänker du? har du msn eller något så är det lättare att förklara, annars kan jag skicka mail.. =)

2010-02-22 @ 10:40:12
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0